Monday, December 17, 2007

MHAKA JIENK ZAI


MHAKA JIENK ZAI



I
Sat vorsam mogan sarlelim, eka mekak tim patienaslim
Alinch tannim sakrament zoddlolo
Sukak dogaim axetalim, vhodd-vhodd sopnam sopnetalim
Kotta tea sopnancher kalluk poddlo

Chorus
Ghov kallzan than mog kori bailecho, bailekui aplo ghov chodd mogacho
Moromsor mogan bhonvonk utor dilelem
Ghov okosmat bhion utto ratcho, birankul bhes pollovnk diso tacho
Poieat suki ekvottak tanchea kitem zalem

II
Ghov dukhi, soglloch choddfoddta, bail khas povn dukanim roddta
Roddo ‘avchit sukh ubon gelem’
Vhodd-vhodd dotorank dakoita, bail magnnim, angovnneo korta
Punn kainch ek ghovak boreak poddo naslem

Chorus
Blood cancer mhunn bailek dotor gomoita, salvar zavpacho dubav dakoita
Mhunntta to fokot ekuch voros urtolo
Dotoranchea babddi paem poddta, pixi koxi zavn dukanim buddta
Punn hem itlem korun, kosloch faido nam zalo

III
Bail ghovak dubav dakoinam, mog aplo unnem korinam
Roddta mortolo mhunnon eka vorsan
Ghovachi tokli doronam, bhagon veta boreaponn nam
Ek dis bailek vinchar korta forsan

Chorus
Roddta ‘Dhoniam mhaka salvar tum kor, moji bail eksuri zor hanv morot tor
Bhurgeponnim mojer moronn dhaddinaka
Moji asa titlii tum girestkai vhor, punn ghal mojer tuji doieall nodor
Moje baile passot Dhoniam mhaka jienk zai’
Moje baile passot Dhoniam mhaka jienk zai’


(Dom's Antique Shelf - Domnic Fernandes/Anjuna, Goa)

For Konkani Music Online and Konkani Music clips,
visit www.goa-world.com/goa/music/

No comments: