Monday, April 13, 2009

Mando - MOGAN LASOTAM




Mando
MOGAN LASOTAM

Gaupi: VEEAM BOND & ROSARY FERNS


Moga mogan tujea lasotam,
Uddtam bostanam sopnam sopnetam
Ulounk tujea lagim anv lojetam......................
Mog tuzo kortam khoxem sangonk chintitam...} 2

Moga mog tuzo kortam gupitu
Mog tuzo rigla re mojea kallzantu
Ek pautt dhi maka tujem utoru
Sodanch tujem rautolem ditam soputu...(repeat Moga)

Ganvchea festak tuka poilolo,
Fulam laun mojeaxim ailolo
Hath mozo kuddik tujea tenklolo........
Teach vellar mog tuzo kallzant riglolo...} 2



Moga mog tuzo kortam gupitu
Mog tuzo rigla re mojea kallzantu
Ek pautt dhi maka tujem utoru
Sodanch tujem rautolem ditam soputu...(repeat Moga)

Igorjen magnem kortam Devaku
Gopant mojea add mhunn mojea Franskaku
Mevona tor ghatt zato mojea kallzaku.....
Konnuch naka ankvar rautolem sasnaku..} 2

Moga mog tuzo kortam gupitu
Mog tuzo rigla re mojea kallzantu
Ek pautt dhi maka tujem utoru
Sodanch tujem rautolem ditam soputu..... (repeat Moga)

[VCD: Rosary Ferns' Mogan Tujea Lasotam]
[This video music album of veteran stage artist Rosary Ferns based in Kuwait is shot in picturesque locations in and around Goa, with the outdoor and indoor filming by Cameraman Joywin Fernandes. The video album has ten nice tracks sung by popular singers of the Konkani stage with meaningful lyrics composed by Rosary Ferns ]



U can watch the Mando here:
http://www.youtube.com/watch?v=z9ndH_eV3aE&feature=related


Source: http://edskantaram.blogspot.com/

http://www.live365.com/stations/61664


No comments: