Saturday, December 15, 2007

SOGLLEO ROMANSI VACHUNU


SOGLLEO ROMANSI VACHUNU
(Mando)


Soglleo romansi vachunu
Moga tuka kaddlo re vinchunu
Soglleo romanxi vachunu
Moga tuka kaddlo re vinchunu
Tujea lagim kazar zatolim mhunnu
Kitlo teomp ankvar ravlim hanvu
Tujea lagim kazar zatolim mhunnu
Kitlo teomp ankvar ravlim hanvu

Ai-ai adeus moga
Mog mozo visrunaka
Hea mojea ankvarponnar tempa
Ai-ai adeus moga
Mog mozo visrunaka
Hea mojea ankvarponnar tempa

Rat-dis nident hanv sopnetam
Disa tukach re ontregtam
Rat-dis nident hanv sopnetam
Disa tukach re ontregtam
Soglleam santank rozar kortam
Tujem zanvcheak santank ulo martam
Soglleam santank rozar kortam
Tujem zanvcheak santank ulo martam

Ai-ai adeus moga
Mog mozo visrunaka
Hea mojea ankvarponnar tempa
Ai-ai adeus moga
Mog mozo visrunaka
Hea mojea ankvarponnar tempa

Tujich vatt hanv polletalim
Tuje beij ghevnk axetalim
Tujich vatt hanv polletalim
Tuje beij ghevnk axetalim
Ugddas ietoch hanv roddtalim
Deva lagim kakut hanv magtalim
Ugddas ietoch hanv roddtalim
Deva lagim kakut hanv magtalim

Ai-ai adeus moga
Mog mozo visrunaka
Hea mojea ankvarponnar tempa
Ai-ai adeus moga
Mog mozo visrunaka
Hea mojea ankvarponnar tempa
* * * * * * * * * *
Fulola mogrecho kollo
Amgelea zonela sokolo
Fulola mogrecho kollo
Amgelea zonela sokolo

Teche velo kaddinozo dollo
Sobit to disota itulo
Teche velo kaddinozo dollo
Sobit to disota itulo

Agustinho Bamnnamlo cholo
Gonvddelea Jakinank bhulolo
Agustinho Bamnnamlo cholo
Gonvddelea Jakinank bhulolo
* * * * * * * * * *
Voilea ranan kattakoi
Kattakoi kaddta pilam
Voilea ranan kattakoi
Kattakoi kaddta pilam

Kattakoi kaddta mhunn pilam
Tumkam konnem sangilam
Kattakoi kaddta mhunn pilam
Tumkam konnem sangilam

Kaddta zalear kaddumdi pilam
Tantieam ghalinastannam
Kaddta zalear kaddumdi pilam
Tantieam ghalinastannam

Amgea baiek tumger diumchem mhunn
Oxem ami evjilam
Amgea baiek tumger diumchem mhunn
Oxem ami evjilam
* * * * * * * * * *
Bannavliche Monti sokolo
Roddtai kole - choi-choi-choi
Bannavliche Monti sokolo - roddtai kole

Muje baraborche ankvar chole
Kazar zalet - choi-choi-choi
Muje baraborche ankvar chole - kazar zalet

Ani kazar zainu bore suttole
Vignantule - voi-voi-voi
Ani kazar zainu bore suttole - vignantule

* * * * * * * * * *

Choi-choi-choin-choinu, choire choinu, choin oll’lle moje dolle
Amger matxe eixi zalear polle
Choi-choi-choin-choinu, choire choinu, choin oll’lle moje dolle
Amger matxe eixi zalear polle
Amger matxe eixi zalear polle
Amger matxe eixi zalear polle

No comments: